Det här är en blogg

Nu har jag gjort det man gör för att bli inne i dessa tider, skapat en blogg. En blogg som kommer handla om tankar, åsikter, funderingar, kritik och annat som kan uppröra de varelser som kallas människor.

Jag är inte så bra på att skriva, men med tanke på hur alla dessa modefjortisar skriver sina bloggar så skulle väl en död marulk kunna blogga utan problem.

Designen på bloggen kan bli finare i framtiden om jag orkar lista ut hur man gör, eller om någon vänlig människa hjälper en. Just nu får den se ut så här.

Nya inlägg kan komma när som helst, det kan komma ett nytt inlägg per dag, eller ett nytt inlägg per vecka.

Jag funderar på att först och främst skriva något om de nämnda modefjortisarna.

Tack för mig och välkomna till Vargens tankar.

Kommentarer
Postat av: Dadel

Et tu, Lupus?

2009-10-30 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0